ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Στην 4η θέση η Ελένη Διαβάτη με την τετράκοπο στο 3ο Παγκόσμιο Κύπελλο Κωπηλασίας της Λουκέρνης

Την τέταρτη θέση στον μεγάλο τελικό του τετραπλού σκιφ γυναικών κατέκτησε η ελληνική ομάδα στο 3ο Παγκόσμιο Κύπελλο Κωπηλασίας της Λουκέρνης, αφήνοντας ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις στην πρώτη της διεθνή εμφάνιση με τη συγκεκριμένη σύνθεση.

Οι Βάλια Λυκομήτρου, Ελένη Διαβάτη, Χριστίνα Μπούρμπου και Ζωή Φίτσιου ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους σε 6:36.19, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση απέναντι σε πληρώματα με μεγάλη εμπειρία και σημαντικές διεθνείς διακρίσεις.

Παρά το γεγονός ότι το ελληνικό πλήρωμα αγωνίστηκε για πρώτη φορά μαζί σε επίσημη διεθνή διοργάνωση, παρουσίασε ανταγωνιστική εικόνα και έδειξε ότι διαθέτει σημαντικές προοπτικές ενόψει των μεγάλων διοργανώσεων που ακολουθούν. Η εμφάνιση στη Λουκέρνη αποτέλεσε ένα ιδιαίτερα αισιόδοξο δείγμα για το μέλλον, καθώς οι Ελληνίδες αθλήτριες στάθηκαν επάξια απέναντι σε κορυφαίες δυνάμεις της παγκόσμιας κωπηλασίας και απέκτησαν πολύτιμες αγωνιστικές εμπειρίες.