Μήνυμα του Αντιδημάρχου Υγείας για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών
Η 26η Ιουνίου αποτελεί μια διαρκή υπενθύμιση ότι η πρόληψη, η σωστή ενημέρωση και η έγκαιρη παρέμβαση αποτελούν τα ισχυρότερα όπλα μας απέναντι στη χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών. Η εξάρτηση δεν αποτελεί ένα μεμονωμένο πρόβλημα του ατόμου που τη βιώνει· είναι μια ανοιχτή πληγή που επηρεάζει άμεσα την οικογένεια, το κοινωνικό περιβάλλον και τη δημόσια υγεία.
Η καλλιέργεια υγιών προτύπων, η ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών και των νέων, καθώς και η ανοιχτή επικοινωνία μέσα στο οικογενειακό περιβάλλον, αποτελούν τα σημαντικότερα αναχώματα απέναντι στον κίνδυνο των εξαρτήσεων. Παράλληλα, η έγκαιρη αναγνώριση των προειδοποιητικών σημαδιών και η άμεση αναζήτηση επιστημονικής υποστήριξης μπορούν να αλλάξουν καθοριστικά την πορεία ενός ανθρώπου, οδηγώντας τον στην απεξάρτηση.
Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων καλεί όλους τους πολίτες να στηρίξουν ενεργά κάθε προσπάθεια που προάγει την κοινωνική αλληλεγγύη και τη θωράκιση της κοινότητάς μας. Η προστασία της νέας γενιάς από τις εξαρτήσεις είναι μια συλλογική ευθύνη που απαιτεί συνεργασία, διαρκή επαγρύπνηση και ευαισθητοποίηση.
Το μήνυμα της σημερινής ημέρας είναι ξεκάθαρο: η πρόληψη σώζει ζωές και η γνώση αποτελεί το πρώτο, καθοριστικό βήμα για ένα μέλλον ελεύθερο από εξαρτήσεις.
Ο Αντιδήμαρχος Υγείας & Προγραμμάτων Προληπτικής Ιατρικής
Χρήστος Ηρακλής Σκούρτης

