Γκίκας: Στις 7 Ιουλίου ανοίγει η πλατφόρμα για το Μεταφορικό Ισοδύναμο Επιχειρήσεων 2023 – Πληρωμές 4 εκατ. ευρώ για τα καύσιμα
Συνάντηση εργασίας με αντικείμενο την πορεία, τον εκσυγχρονισμό και τις επόμενες δράσεις του Μεταφορικού Ισοδυνάμου (ΜΙ) πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή του Υφυπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανου Γκίκα, του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου, στελεχών της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, καθώς και εκπροσώπων του ΕΦΕΠΑΕ και του ΕΔΥΤΕ.
Στη σύσκεψη εξετάστηκαν οι διαδικασίες εφαρμογής του μέτρου, οι παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη για τον εξορθολογισμό και τον εκσυγχρονισμό του συστήματος, καθώς και ζητήματα που αφορούν την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην επικείμενη έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας υποβολής αιτήσεων για το Μεταφορικό Ισοδύναμο Επιχειρήσεων του έτους 2023, η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 7 Ιουλίου 2026.
Στη συνάντηση συμμετείχε επίσης ο Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμένων, Μανώλης Κουτουλάκης.
Παράλληλα, ο κ. Γκίκας γνωστοποίησε ότι το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να καταβληθούν περίπου 4 εκατ. ευρώ στους δικαιούχους του Μεταφορικού Ισοδυνάμου Καυσίμων, ενισχύοντας τη στήριξη των νησιωτικών περιοχών και των κατοίκων τους.

