ΚΕΡΚΥΡΑ

Λάμψη μεταλλίων για τον Γυμναστικό Όμιλο Κέρκυρας – Χρυσό και δύο ασημένια στον Περιφερειακό αγώνα Ensemble

Επιτυχημένη παρουσία του Γυμναστικού Ομίλου Κέρκυρας στον Περιφερειακό Αγώνα Ρυθμικής Γυμναστικής Ensemble

Με εξαιρετικές εμφανίσεις και σημαντικές διακρίσεις ολοκλήρωσε τη συμμετοχή του ο Γυμναστικός Όμιλος Κέρκυρας στον Περιφερειακό Αγώνα Ρυθμικής Γυμναστικής Ensemble Γ’ – Δ’ Κατηγοριών (Κορασίδων – Παγκορασίδων) Β’ Περιφέρειας, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου 2026 στο Εθνικό Κλειστό Γυμναστήριο Μικράς “Ιωάννης Μελισσανίδης”.

Ο σύλλογος συμμετείχε με 12 αθλήτριες, έξι στην κατηγορία Κορασίδων και έξι στην κατηγορία Παγκορασίδων, οι οποίες αγωνίστηκαν με πάθος, ομαδικότητα και υψηλό αγωνιστικό επίπεδο, συνοδευόμενες από τις προπονήτριές τους Χρύσα Μηνά και Κωνσταντίνα Κατσαρού.

Αποτελέσματα – Κορασίδες

Το Ensemble Κορασίδων κατέκτησε:

Ασημένιο μετάλλιο και 2η θέση στο πρόγραμμα με 5 στεφάνια.
Χρυσό μετάλλιο και 1η θέση στο πρόγραμμα χωρίς όργανο.

Την ομάδα αποτέλεσαν οι αθλήτριες:

Καλαϊτζίδου Μυρσίνη

Λευθεριώτη Νικολίς

Λαμπούρα Σοφία

Μετόχου Αρμέλα

Ντεεντένε Σελήνη

Ρωμαίου Ζωή

Αποτελέσματα – Παγκορασίδες

Το Ensemble Παγκορασίδων κατέκτησε:

Ασημένιο μετάλλιο και 2η θέση στο πρόγραμμα χωρίς όργανο.

Την ομάδα αποτέλεσαν οι αθλήτριες:

Κοντού Ελένη Ραφαέλα

Κουσούνη Ελένη Ιωάννα

Χαλουλάκου Χριστίνα Σοφία

Χονδρογιάννη Αλεξάνδρα

Χονδρογιάννη Μαργαρίτα

Μοναστηριώτη Ελευθερία

Θερμά συγχαρητήρια σε όλες τις αθλήτριες για την αγωνιστικότητα, την προσήλωση και το ήθος που επέδειξαν, καθώς και τις προπονήτριες Χρύσα Μηνά και Κωνσταντίνα Κατσαρού για την εξαιρετική προετοιμασία και καθοδήγησή τους.