Δημήτρης Μπιάγκης: Η Γαρίτσα δεν αποτελεί επενδυτικό λάφυρο για επίδοξους κερδοσκόπους, αλλά απάνεμο αγκυροβόλιο αναψυχής των κατοίκων της πόλης
Την ώρα που η κυβέρνηση των «αρίστων» μεθοδεύει τη σταδιακή διοχέτευση κάθε ζωτικού κομματιού της παραλιακής ζώνης της πόλης στα ιδιωτικά συμφέροντα χωρίς σχετική διαβούλευση με την τοπική κοινωνία και χωρίς ανταποδοτικά οφέλη, έχει ανοίξει ένας καινούργιος φαύλος κύκλος στο όνομα της «ανάπτυξης» και της «αξιοποίησης» του όρμου της Γαρίτσας.
Μετά τη μαρίνα στην «Σπηλιά» που κατασκευάζεται εδώ και είκοσι περίπου χρόνια, τη μαρίνα mega yacht στο Μαντούκι που μεθοδεύτηκε αριστοτεχνικά το ξεπούλημά της από την κυβέρνηση χωρίς σχετική διαβούλευση, την απόπειρα «έξωσης» του ιστορικού σωματείου του ΝΑΟΚ που έπεσε ευτυχώς στο κενό, αλλά και τα εκκολαπτόμενα επενδυτικά σχέδια στην Ημερολιά, την Κυραδικιά και την Λευκίμμη, οι ιθύνοντες του Υπουργείου Ναυτιλίας άνοιξαν τον ασκό του Αιόλου και για τον όρμο της Γαρίτσας, τον τελευταίο εναπομείναντα κοινόχρηστο και δημόσιο θαλάσσιο χώρο της πόλης μας.
Στεκόμαστε απέναντι σε κάθε προσπάθεια που επιχειρεί να πλήξει με προχειρότητα και καιροσκοπισμό την ποιότητα της ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών, αλλά και το ίδιο το φυσικό περιβάλλον της ιδιαίτερης αυτής περιοχής. Ο όρμος της Γαρίτσας ήδη έχει μετατραπεί – με την ανοχή των υπευθύνων – σε μια ανοχύρωτη αλάνα σκαφών που υποβαθμίζει και επιβαρύνει κατά πολύ το πανέμορφο φυσικό τοπίο και εξοστρακίζει τους κατοίκους της περιοχής. Πόσο μάλλον, όταν υλοποιήσουν τους απώτερους σκοπούς τους, έτσι όπως συνηθίζουν να κάνουν, χωρίς μελέτη, χωρίς διαβούλευση, χωρίς συναίσθηση των πράξεών τους.
Είναι απαραίτητο, όλοι οι αρμόδιοι φορείς, να κινηθούν στην κατεύθυνση της ουσιαστικής προστασίας της περιοχής με σεβασμό στο ιστορικό και περιβαλλοντικό της αποτύπωμα κι όχι στην περαιτέρω υποβάθμισή της αγκυροβολώντας σε λογικές και νοοτροπίες ασύμμετρου κέρδους εις βάρος της τοπικής μας κοινωνίας. Ας καταλάβουν όλοι, ότι όποιος σπέρνει άνεμους θερίζει θύελλες. Ο όρμος της Γαρίτσας δεν αποτελεί επενδυτικό λάφυρο για επίδοξους κερδοσκόπους, αλλά απάνεμο αγκυροβόλιο αναψυχής και ανάτασης των κατοίκων αυτής της πόλης.

