Γιάννης Καββαδίας: «Πράσινο φως» για την αποκομιδή των απορριμμάτων
Ο Δήμος Νότιας Κέρκυρας ενημερώνει τους συνδημότες μας ότι από σήμερα γίνεται εκ νέου κανονικά η αποκομιδή των απορριμμάτων σε όλες τις δημοτικές ενότητες.
Η προσωρινή διακοπή έληξε οριστικά καθώς εκδόθηκαν τα Φ.Ε.Κ., εξασφαλίζοντας την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία της υπηρεσίας καθαριότητας.
Παράκληση προς τους πολίτες: Λόγω του αυξημένου όγκου απορριμμάτων που έχει συσσωρευτεί, η πλήρης αποκατάσταση της εικόνας του Δήμου θα γίνει σταδιακά τις επόμενες ημέρες. Παρακαλούμε για τη συνεργασία σας και τη σωστή εναπόθεση των απορριμμάτων στους κάδους.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους πολίτες για την υπομονή και την κατανόηση που επέδειξαν κατά το προηγούμενο διάστημα.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΟΤΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ

