Φ.Ε Μάντζαρος: Συναυλία για την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής
Η «Φιλαρμονική Εταιρεία Μάντζαρος», η Φιλαρμονική που καθιέρωσε στην Κέρκυρα τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Μουσικής (21 Ιουνίου), τίμησε και φέτος τη σημαντική αυτή μέρα, με μια ξεχωριστή συναυλία, η οποία πραγματοποιήθηκε χτες, στο Περιστύλιο των Ανακτόρων Αρχαγγέλου Μιχαήλ & Αγίου Γεωργίου, σε σύμπραξη με τη Σχολή Τρομπέτας του Πανεπιστημίου του Κεντάκι των ΗΠΑ.
Η εκδήλωση αποτέλεσε καρπό των διεθνών επαφών και συνεργασιών που αναπτύσσει η «ΦΕΜ» τα τελευταία χρόνια, ειδικότερα όμως, καρπό της διαρκώς αναπτυσσόμενης συνεργασίας της «Φ.Ε. Μάντζαρος» με τη Σχολή Τρομπέτας του «University of Kentucky School of Music», η οποία ξεκίνησε πριν από τέσσερα χρόνια και έχει εξελιχθεί σε έναν σημαντικό μουσικό θεσμό πολιτιστικής ανταλλαγής και δημιουργίας, μεταξύ Ελλάδας και Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.
Φέτος, περίπου 40 Αμερικανοί τρομπετίστες, φοιτητές και καθηγητές του Πανεπιστημίου του Κεντάκι και άλλων Πανεπιστημίων, βρέθηκαν στην Κέρκυρα, συμπράττοντας με το μουσικό σώμα της «Φ.Ε. Μάντζαρος», σε μια συναυλία που αφιερώθηκε στη δύναμη της μουσικής που ενώνει ανθρώπους, πολιτισμούς και γενιές.
Το πρόγραμμα περιέλαβε μερικά από τα πλέον αγαπημένα έργα της διεθνούς εργογραφίας για μπάντα, όπως το “West Side Story” του Leonard Bernstein, το “El Camino Real” του Alfred Reed, το “Olympic Fanfare and Theme» του John Williams, το ‘’Fanfare for the Common Man’’ του Aaron Copland κ.α.
Παράλληλα, παρουσιάστηκαν έργα για σύνολο τρομπετών και μπάντα των συνθετών Σπύρου Μαυρόπουλου (επίτιμου Αρχιμουσικού της «ΦΕΜ»), Σπύρου Γραμματικού, Ruud Mourik και άλλων σημαντικών δημιουργών.
Τη μουσική διεύθυνση της συναυλίας είχαν οι Cody Birdwell (διευθυντής
Μουσικών Συνόλων Πνευστών του Πανεπιστημίου του Κεντάκι), Jason Dovel
(καθηγητής τρομπέτας στο Πανεπιστήμιο του Κεντάκι των ΗΠΑ) και Σωκράτης Άνθης, Αρχιμουσικός της «ΦΕΜ».
Θέλουμε θερμά να ευχαριστήσουμε το Κερκυραϊκό κοινό, αλλά και το κοινό των επισκεπτών της Κέρκυρας, που μας τίμησαν με τη μαζική παρουσία τους.
Η γιορτή της μουσικής είναι μια γιορτή για όλους μας, είναι η γιορτή του τόπου μας.
Και του χρόνου!
***Φωτογραφίες Διονύσης Αρτίκος.

