Έκτακτη διακοπή υδροδότησης στη Λευκίμμη
Από τον Δήμο Νότιας Κέρκυρας ανακοινώνεται ότι, λόγω σοβαρής βλάβης που σημειώθηκε στον κεντρικό αγωγό της Λευκίμμης, υπάρχει αυτή τη στιγμή διακοπή υδροδότησης στην περιοχή.
Συνεργείο της ΔΕΥΑΔΝΚ βρίσκεται ήδη στο σημείο της βλάβης και εργάζεται εντατικά για την αποκατάστασή της. Η ροή του νερού αναμένεται να ομαλοποιηθεί και η υδροδότηση να έχει αποκατασταθεί πλήρως έως το μεσημέρι.
Παρακαλούνται οι κάτοικοι για την κατανόησή τους μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών επισκευής.

