ΚΕΡΚΥΡΑ

Συνελήφθησαν δύο άτομα για ληστεία στην Κέρκυρα

Συνελήφθησαν, χθες 21 Ιουνίου 2026, στην Κέρκυρα, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Αχιλλείων, δύο ημεδαποί (62χρονος και ανήλικος), κατηγορούμενοι για το αδίκημα της ληστείας κατά συναυτουργία.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την αστυνομική έρευνα, μεσημβρινές ώρες χθες (21- 06-2026) ο 62χρονος και ο ανήλικος μετέβησαν σε υπό κατασκευή οικοδομή στην Κέρκυρα, όπου αφαίρεσαν οικοδομικά υλικά, συνολικής αξίας -500- ευρώ.

Κατά την αποχώρησή τους έγιναν αντιληπτοί από τον εργολάβο του έργου και  ο 62χρονος, προκειμένου να διαφύγει, άσκησε σωματική βία σε βάρος του εργολάβου προκαλώντας του σωματικές βλάβες.

Στο πλαίσιο των ερευνών εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν τα αφαιρεθέντα οικοδομικά υλικά, τα οποία αποδόθηκαν στον νόμιμο κάτοχό τους.

Επιπλέον, ο 62χρονος κατηγορούμενος υπέβαλε έγκληση σε βάρος του εργολάβου για επικίνδυνη σωματική βλάβη, ενώ σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος της μητέρας του ανήλικου για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

Η προανάκριση για την υπόθεση διενεργήθηκε από το Αστυνομικό Τμήμα Αχιλλείων, ενώ οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κέρκυρας.