Απάντηση Δημάρχου Νότιας Κέρκυρας Γ. Καββαδία σε Αλέξη Αλεξάκη
Απάντηση στον κ. Αλεξάκη
Στην εκπομπή της αξιαγάπητης κας Λέλλας εμφανίστηκε σε τηλεοπτικό
σόου ο κ. Αλεξάκης, για να κατηγορήσει ακόμα μία φορά τη Δημοτική
Αρχή για αδράνεια και έλλειψη στόχων.
Αναφέρθηκε στη λειτουργία του ΣΜΑ στον Νότο, αλλά ξέχασε να πει ότι
η αντιπολίτευση μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο δεν θέλει πραγματικά να
γίνει ο ΣΜΑ, ενώ μόνο η Δημοτική Αρχή προσπαθεί απεγνωσμένα για την
ίδρυση και τη λειτουργία του. Όσους χώρους έχουμε προτείνει μέχρι
σήμερα για τη χωροθέτηση του ΣΜΑ, έχουν κριθεί ακατάλληλοι από την
αντιπολίτευση.
Οι μόνοι κακοί, δηλαδή, είμαστε εμείς. Στο επόμενο Συμβούλιο θα
ξαναφέρουμε το θέμα προς συζήτηση. Καλούμε τους πολίτες της Νότιας
Κέρκυρας να έρθουν να το παρακολουθήσουν, για να καταλάβουν όλοι τι
ακριβώς γίνεται και ποιος πραγματικά είναι υπέρ της λειτουργίας του
ΣΜΑ στον Νότο.
Όλοι γνωρίζουμε ότι ο Νότος μόνο με τη λειτουργία του ΣΜΑ θα σωθεί.
Σας προσκαλούμε, λοιπόν, να έρθετε και να δείτε τη στάση της
αντιπολίτευσης.

