Δημοκράτες: Συνάντηση με το Δήμαρχο Κεντρικής Κέρκυρας Σ. Πουλημένο
Συνεχίζοντας τον κύκλο θεσμικών επαφών με φορείς και εκπροσώπους της τοπικής κοινωνίας, μέλη της Συντονιστικής Γραμματείας των Δημοκρατών – Προοδευτικό Κέντρο επισκέφθηκαν σήμερα, Δευτέρα 22 Ιουνίου, τον Δήμαρχο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων.
Η συνάντηση, επικεντρώθηκε σε ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα των πολιτών, τις υποδομές, την ποιότητα ζωής και το κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Ο Δήμαρχος ενημέρωσε για την κατάσταση στη Δ.Ε.Υ.Α.Κ, τη διαχείριση της αποκομιδής και μεταφοράς των απορριμμάτων, καθώς και για την πορεία υλοποίησης της Ολοκληρωμένης Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης της πόλης της Κέρκυρας(ΟΣΒΑΑΚ).
Από την πλευρά των Δημοκρατών – Προοδευτικό Κέντρο παρουσιάστηκαν οι βασικές θέσεις του κόμματος για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, με έμφαση στην οικονομική και διοικητική ενίσχυση των δήμων, τη διαφάνεια και τη λογοδοσία στη διαχείριση των δημόσιων πόρων, την αξιοποίηση των σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων, καθώς και την ενεργό συμμετοχή των πολιτών στη λήψη αποφάσεων. Παράλληλα, υπογραμμίστηκε η ανάγκη για βιώσιμες πολιτικές που θα ενισχύουν την κοινωνική συνοχή, την προστασία του περιβάλλοντος και την ισόρροπη ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών.
Η συνάντηση διεξήχθη σε κλίμα αμοιβαίου σεβασμού και ουσιαστικής ανταλλαγής απόψεων, επιβεβαιώνοντας τη σημασία του διαρκούς διαλόγου μεταξύ πολιτικών φορέων και τοπικής αυτοδιοίκησης για την ανάδειξη των αναγκών της Κέρκυρας και τη διαμόρφωση αποτελεσματικών πολιτικών παρεμβάσεων.

