ΚΕΡΚΥΡΑ

Δημήτρης Μπιάγκης: Η ιστορική μνήμη είναι το μόνο φάρμακο ενάντια στη λήθη

Σήμερα είναι η μέρα που τιμούμε τη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας του Πόντου, μια μέρα που καθιερώθηκε με πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ και απόφαση της Βουλής των Ελλήνων το 1994 να τιμάται στις 19 Μαΐου.

Σήμερα κρατάμε ζωντανή την ιστορική μνήμη της μεγάλης αυτής θηριωδίας για τον ελληνισμό, διεκδικώντας παράλληλα τη διεθνή της αναγνώριση για όλους εκείνους που πολεμήθηκαν, εκδιώχθηκαν και αφανίστηκαν. Για όλους εκείνους που με καθαρό βλέμμα άφησαν πίσω τους τις πατρογονικές τους εστίες για να ενσωματωθούν στη μητέρα πατρίδα συμβάλλοντας στην ανόρθωση του ελληνικού κράτους κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.

Σήμερα, όπου συνεχίζονται να δοκιμάζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα αντιτασσόμαστε με οδηγό την ιστορική μας μνήμη στη βία, τη μισαλλοδοξία και τον εθνικισμό που συνεχίζει να καλλιεργείται και να συντηρεί τον εφιάλτη των εγκλημάτων κατά της ίδιας της ανθρωπότητας. Πυξίδα μας οι αξίες της ειρήνης, της αδελφοσύνης και της αλληλεγγύης των εθνών.