ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σημαντική ενίσχυση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Κέρκυρας ενόψει της τουριστικής περιόδου

Την περαιτέρω ενίσχυση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Κέρκυρας ανακοίνωσε ο Στέφανος Γκίκας, επισημαίνοντας ότι συνολικά 117 αστυνομικοί έχουν ήδη διατεθεί στο νησί για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών της θερινής περιόδου.

Όπως γνωστοποίησε, στην Κέρκυρα παρουσιάστηκαν ακόμη 28 μόνιμοι αστυνομικοί, οι οποίοι αποσπάστηκαν στην τοπική Αστυνομική Διεύθυνση, προκειμένου να ενισχύσουν το έργο των υπηρεσιών κατά τους μήνες αυξημένης επισκεψιμότητας. Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές Απριλίου είχαν προηγηθεί ακόμη πέντε αποσπάσεις μόνιμων αστυνομικών, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό τους στους 33.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον κ. Γκίκα, μέσα στον Ιούνιο αναμένονται επιπλέον ενισχύσεις, καθώς και ειδικές ομάδες της ΕΛ.ΑΣ., όπως οι ΟΠΚΕ και ΟΕΠΤΑ, για την ενίσχυση της αστυνόμευσης και της οδικής ασφάλειας στο νησί.

Ήδη, στις υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Κέρκυρας έχουν τοποθετηθεί 84 δόκιμοι αστυνομικοί, εκ των οποίων οι 21 είναι τριτοετείς, καλύπτοντας ανάγκες σε διάφορα τμήματα και υπηρεσίες.

Την ίδια στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη και η διαδικασία πρόσληψης 86 συνοριοφυλάκων, εκ των οποίων οι 36 θα στελεχώσουν το αεροδρόμιο της Κέρκυρας και οι υπόλοιποι 50 την Αστυνομική Διεύθυνση Κέρκυρας, με την άφιξή τους να αναμένεται προς το τέλος του καλοκαιριού.

Ο Υφυπουργός τόνισε ότι η ενίσχυση της αστυνομικής παρουσίας στην Κέρκυρα κατά τους θερινούς μήνες αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την ασφάλεια κατοίκων και επισκεπτών, ευχαριστώντας παράλληλα τον Μιχάλης Χρυσοχοΐδης για τη συνεργασία και τη στήριξη της κεντρικής διοίκησης.