ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δ. Μπιάγκης: Τι γίνεται με την αποκατάσταση του Βρετανικού Νοσοκομείου;

Το θέμα της αποκατάστασης και αξιοποίησης του παλιού Βρετανικού Νοσοκομείου στο Παλιό Φρούριο φέρνει στη Βουλή με ερώτησή του στην αρμόδια Υπουργό Πολιτισμού ο Γραμματέας της Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής και Βουλευτής Κέρκυρας, Δημήτρης Μπιάγκης.

Σύμφωνα με ανακοινώσεις του Υπουργείου Πολιτισμού, από τον Οκτώβριο του 2024, το Βρετανικό Νοσοκομείο είναι ενταγμένο σε ερευνητικό πρόγραμμα για την αποκατάστασή του στο πλαίσιο του συνολικού διαχειριστικού σχεδίου του Υπουργείου για την Παλιά Πόλη της Κέρκυρας. Κι ενώ θα έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί οι δυο φάσεις του έργου για την αποκατάσταση και ανάδειξή του, τη διατύπωση των άμεσων μέτρων προστασίας αλλά και τον σχεδιασμό των προτεινόμενων πολιτιστικών χρήσεών του, το μνημείο είναι παραδομένο στην εγκατάλειψη και χρησιμοποιείται ως προσωρινός αποθηκευτικός χώρος αρχαιολογικού υλικού.

 

«Ζητάμε από το αρμόδιο Υπουργείο απαντήσεις για το έργο που είχε δρομολογηθεί από το 2022 και δεν έχουμε ακόμα σχετική ενημέρωση», αναφέρει στην ερώτησή του ο Βουλευτής και συνεχίζει: «Το Βρετανικό Νοσοκομείο αποτελεί ένα ιδιαίτερο μνημείο νεότερης ιστορίας που οφείλουμε να προστατεύσουμε και να εντάξουμε στον συνολικό σχεδιασμό μας για αξιοποίηση ως χώρο πολιτισμού, ειδικά σήμερα, που το νησί και η πόλη της Κέρκυρας πάσχει από πολιτιστικές υποδομές».